tk maxx: SZALONE MOŻLIWOŚCI




Najnowsza kampania TK Maxx to kolejna porcja "Szalonych Możliwości". 

Właśnie wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości”. Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx. Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci – od designerskich kurtek, idealnych na eskapadę na motorze, po stylowe sukienki, obuwie i akcesoria, czy też pełną paletę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.   






TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej  od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. 
 




TK Maxx zawsze organizuje niezwykle kreatywne eventy. Tym razem goście zostali zaproszeni do FLYSPOT na niesamowitą ucztę atrakcji. Spotkanie zaczęło się od warsztatów kreatywnych z Anią Halarewicz (genialną ilustratorką, którą obserwuję od dawna). Każdy dostał obrazek, który kolorowaliśmy kosmetykami dostępnymi w TK Maxx. Podczas eventu była także wygospodarowana część modowa, którą miałam zaszczyt przygotować osobiście. Jest mi bardzo miło, że zostałam wybrana do tej współpracy. Używając wyłącznie ubrań, akcesoriów i mebli z TK Maxx stworzyłam "stanowisko" modowo-wnętrzarskie. Na sobie miałam również sukienkę z tego sklepu. 

Na koniec chętni mogli spróbować swoich sił w tunelu aerodynamicznym. Niesamowite emocje towarzyszyły wszystkim. Poproszę o więcej takich spotkań!






















ph: MAGDA WIECZOREK

<b></b>
INSTAGRAM